Specjalista ds. Wsparcia IT

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: JNS Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Łódź

JNS Sp. z o.o. jest firmą działającą na terenie całej Polski, specjalizującą się w świadczeniu usług outsourcingu IT dla klientów biznesowych. Od ponad 13 lat specjalizujemy się we wsparciu naszych klientów pod względem wdrożeń oprogramowania, serwerów, stacji roboczych, infrastruktury sieciowej oraz wielu innych aspektów z dziedziny IT oraz świadczymy szereg usług telekomunikacyjnych, takich jak: Telefonia VoIP, łącza internetowe, a także usługi hostingowe, archiwizacji danych, tworzenie dedykowanego oprogramowania, audyty bezpieczeństwa, audyty RODO.Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Administracja systemami operacyjnymi;
  • Rozwiązywanie problemów technicznych;
  • Wdrożenia serwerów fizycznych i oprogramowania;
  • Monitorowanie logów i alarmów;
  • Obsługa systemu zgłoszeń;
  • Rozwiązywanie problemów technicznych zdalnie i na miejscu u klienta.

 

Wymagania:

  • Znajomość systemów Linux – CentOS, bash, firewall, aktualizacje (na poziomie średnio zaawansowanym);
  • Znajomość Windows Serwer (na poziomie średnio zaawansowanym);
  • Bazy danych – umiejętność administracji i utrzymania: MSSQL, MySQL;
  • Znajomość zagadnień sieci komputerowych – WAN, LAN, Routing, Firewall;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Umiejętność pracy w młodym dynamicznym zespole.

 

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień wirtualizacji;
  • Znajomość narzędzi do monitorowania i zarządzanie siecią;
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji;
  • Znajomość zagadnień wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz oprogramowania;
  • Dobra organizacja pracy.